Neem contact op:
+31 20 369 75 80

Procedure

  1. U kunt geheel vrijblijvend per e-mail, telefoon of whatsapp contact met ons opnemen of u kunt binnenlopen tijdens een van onze gratis inloopspreekuren.

  2. Er wordt voor u een afspraak voor een geheel vrijblijvend en kosteloos intakegesprek gemaakt.

  3. Gedurende het intakegesprek wordt uw probleem besproken en informatie uitgewisseld. Tevens worden afspraken gemaakt over de voortzetting van uw zaak en de hiermee verband houdende kosten.

  4. U ontvangt vervolgens per e-mail het ingevulde intakeformulier en de algemene voorwaarden.

  5. Indien u hiermee akkoord gaat ontvangt u de opdrachtbevestiging en de eerste factuur.

  6. Na betaling van de factuur ontvangt u binnen veertien dagen een conceptversie van het juridische processtuk en/of brief.

  7. Gedurende de behandeling van uw zaak wordt u op de hoogte gehouden en kunt u uiteraard zelf ook altijd contact opnemen indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft.

  8. Indien de zaak is beƫindigd wordt na overleg met u de zaak gesloten. Wij werken digitaal en bewaren het dossier gedurende vijf jaar in het archief.