Neem contact op:
+31 20 369 75 80

Procedure

  1. U kunt geheel vrijblijvend per e-mail, telefoon of WhatsApp contact met ons opnemen.

  2. Er wordt voor u een afspraak voor een geheel vrijblijvend en kosteloos intakegesprek gemaakt.

  3. Gedurende het intakegesprek wordt uw probleem besproken en informatie uitgewisseld. Tevens worden afspraken gemaakt over de voortzetting van uw zaak en de hiermee verband houdende kosten.

  4. U ontvangt vervolgens het ingevulde intakeformulier, de opdrachtbevestiging en de algemene voorwaarden.

  5. Vervolgens ontvangt u de (eerste) factuur.

  6. Na betaling van de factuur ontvangt u binnen veertien dagen een conceptversie van het juridische processtuk en/of brief.

  7. Gedurende de behandeling van uw zaak wordt u op de hoogte gehouden en kunt u uiteraard zelf ook altijd contact opnemen indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft.

  8. Indien de zaak is beëindigd wordt de zaak gesloten. Wij werken digitaal en bewaren het dossier gedurende zeven jaar in het archief.