-
U kunt geheel vrijblijvend per e-mail, telefoon of WhatsApp contact met ons opnemen.
-
Er wordt voor u een afspraak voor een geheel vrijblijvend en kosteloos intakegesprek gemaakt.
-
Gedurende het intakegesprek wordt uw probleem besproken en informatie uitgewisseld. Tevens worden afspraken gemaakt over de voortzetting van uw zaak en de hiermee verband houdende kosten.
-
U ontvangt vervolgens het ingevulde intakeformulier, de opdrachtbevestiging en de algemene voorwaarden.
-
Vervolgens ontvangt u de (eerste) factuur.
-
Na betaling van de factuur ontvangt u binnen veertien dagen een conceptversie van het juridische processtuk en/of brief.
-
Gedurende de behandeling van uw zaak wordt u op de hoogte gehouden en kunt u uiteraard zelf ook altijd contact opnemen indien u nog vragen en/of opmerkingen heeft.
-
Indien de zaak is beëindigd wordt de zaak gesloten. Wij werken digitaal en bewaren het dossier gedurende zeven jaar in het archief.